ännu en lista^^

Är du..

Arrogant: njeee

Osäker: ibland

Trött: ofta

Intressant: mja ibland kanske? 

Smart: haha i vissa lägen kanske 

Barnslig: alltid

Liten: d skulle jag inte påstå 

Lätt: njae

Skoltrött: nej eftersom jag inte går i skolan längre, börjar dock snart igen :)

Rolig: man kan ju hoppas :D 

Pratglad: alltid

Frågvis: Alltid

Organiserad: mja kanske lite 

Hälsosam: när jag vill

Blyg: Sällan

Attraktiv: d får ni andra svara på^^ 

Lätt uttråkad: beror lite på... 

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

Filosofisk: kanske ibland



Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej

Tvångstankar: jag har haft

Färgat håret: ja

Brutit några ben: ja

Några piercings: Öronen o tungan 

Egen dator: yes, två st^^ 

Gjort bort dig rejält: Ja d har jag säkert gjort 

Bra självförtroende: knappast

Komplex: Nja

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja  

Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Ja

Dumpat någon: ja

Stulit någonting: Nej

Gjort något olagligt: ja



Vem..

Saknar du: mina hundar, min bror johan  

Vill du döda: alla spindlar! 

Rörde dig sist: ööö....lotta?

Slog du sist: mig själv 

Kramade du senast: mamma  

Skrev du till sist: natha

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: jag själv 

Vill du bli galet full med: ingen

Gjorde dig riktigt glad senast: bengan 

Fick du sms från senast: niklas

Ringde dig senast: anders

Ska du gifta dig med: den rätte 

Får dig att skratta: vännerna mamma pappa brorsan 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback