fredag

Äntligen är det fredag och helg! guu va jag ska vila upp mig nu... dock så måste jag fortsätta städa imöra, började ju litte idag direkt när jag kom hem från praktiken, men jag va verkligen helt slut i kroppen, så tog litte kaffe ( tänkte att det skulle bli litte bättre iaf ) men d gjorde ju ingen skillnad...så får bli att göra resten imöra, sen ska jag nog bara ta det lugnt o verkligen vila upp mig, det behövs efter den här veckan... den har verkligen varit händelserik!

måndag va ju första dagen på praktiken o lärde mig massa grejer o hur allt funkade o sådär...
tisdag, ja då gjorde jag ju gastroskopin, o bedövningen o lugnandet hade fan inte börjat verka när de satt igång
onsdag va det en ny dag på praktiken o jag gjorde en jävla massa baguetter o grejs dock så kände jag mig krasslig
torsdagen va jag sjuk =( som sagt så kände ja mig krasslig redan på onsdagen...
o så idag fredag, har varit mycket att göra hela tiden, o haft världens hövvevärk hela dagen :S men det har gått över ganska så mycke nu iaf...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback