så otroligt trött

Så himla trött så det finns inte ens ord till det, är tillome så trött att jag inte kan somna :S...sov en stund tidigare på kvällen, i ett par timmar, somnade på soffan me hundarna, sen när ajg vaknade så va det bara att gå ut o gå me vovvarna så dom fick göra sina behov...gick som en zombie när jag va ute me dom, e helt slut i kroppen.
hövvevärken är iaf bättre nu, känns bara litte grann i tinningarna, men det är så lite så det överlever jag allt utan nå större problem ^^ har dock fortfarande magvärken kvar och halsen efter gastroskopin....
ska bli intressant o se va proverna visar sen, men läkarn sa iaf att det såg bättre ut nu som ögat kunde se efter att jag ätit glutenfritt :) men de måste ju ta prover ändå för oftast så är det så mikroskopiskt så det inte syns med blotta ögat så att säga....vete fan om dom tog prover på magsäcken eller tarmen, det sa dom aldrig :S... men nåt prov tog dom iaf^^

nu strax blir det nog att lägga ifrån sig datorn o sova...har bobby här bredvid mig i sängen :) eddy dumpade mig o la sig i mammas o pappas säng istället, men bobby ligger här breve mig o snarkar för fullt :P hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback