tisdag

riktigt soligt o varmt idag, riktigt sommarväder....
en sån där dag som alla borde vara glada o allt....men det kan jag tala om att det är fan inte jag...
imorse var jag på jätte bra humör, har kommit fram till va jag ska göra under tiden som lotta har semester o grejs o allt går så bra, jag kom in på skolan, fått beviljat lån o bidrag o massa sånt grejs....då har jag ju all rätt i världen att vara på bra humör tycker jag...
dock så ändrade humöret när jag kom hem från communicare idag..hade fått ett mail från lotta där det stod att hon hört att jag och en till gnällt o skällt som fan efter henne o communicare plus en väldans massa annat innehåll....gissa om jag blev förbannad! jag har aldrig klagat över varken henne eller communicare, jag är ju jätte glad över att jag fått denna chans, och det är ju tack vare lotta o communicare som jag orkar fortsätta med mitt ynkliga liv i princip, så varför skulle jag gnälla o skälla efter dom? :S det är ju helt sjukt!
garanterat att det är dom på jysk som sagt detta då varken jag eller den andra personen ville vara kvar där på praktik i sommar, antagligen så blev dom väl sura o nu går dom o snackar massa skit.

det skulle aldrig falla mig in att gnälla eller skälla på varken lotta eller communicare, jag mår ju så himla mycke bättre psykiskt tack vare att jag är där... och det har jag både lotta o communicare att tacka för!

Jag hoppas verkligen att lotta lyssnar på mig och den andra personen imorgon när vi skulle prata om detta, för det jävla skitsnacket om att vi skulle ha gnällt o skällt är ren jävla bullshit!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback