VARMT!

så otroligt varmt!
jag har iaf gjort det jag ska för communicare idag, gick upp lite extra tidigt för att jag skulle kunna njuta av sommaren litte också :) varit ute i princip hela förmiddan, höll på me litte uppgifter o sånt där som jag skulle göra, dock inte klar än men jag vill ju göra det ordentligt o då krävs det ju litte tid, satt ute o höll på o greja me d, sen la jag mig en stund i solen o tänkte att jag skulle få litte färg, men nu örka jag inte va ute längre, fasen man svettas ju som en gris nu! men jag klagar inte :D
så gött att sommaren äntligen har kommit! o vill ju inte bränna upp mig så hellre att jag ligger o pressar litte då o då i korta perioder än att ligga timme efter timme samma dag så jag bränner mig o flagnar sen. än så länge har jag fått behålla den lilla färg jag fått iaf :)

brorsan ringde förut, så han ska komma hit litte senare sen när han slutat o sådär, så ska vi troligen grilla litte o ta nån cider^^ o så skulle han ta me sitt ps3, vi har ju suttit o nördat ps2 den senaste tiden här hemma nu på kvällarna så nu blir det litte variation iaf:)

handen är inte alls lika svullen längre vilket känns riktigt gött, nu kan jag nästan "knyta" näven helt utan problem, eller ja.... självklart så gör det ju ont men förut så va den ju så svullen så det gick ju helt enkelt inte... är lite mer rörlig i handleden också, jag tog av bandaget igår, blev så jävla varmt o äckligt att ha d på o så kunde jag ju inte röra nåe då heller, så nu har jag tränat upp den ganska så bra *stolt*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback