Grattis

Grattis Vera att du fick lägenheten!!!
du vet att jag hjälper till när det behövs, ska ju hjälpa till att måla om sovrummet bland annat =P

okej, dagen började såhär:
Jag hade ställt klockan, dels för att jag tänkte inte sova bort hela dagen, o dels för att jag hade lovat Vera att förlja med till hyresbostäder ve 11, tänkte att jag skulle börja gå härifrån ve halv ungefär, men så skulle anders komma hit o dricka kaffe innan han o pappa skulle ut te högåsen, så då tiggde jag skjuts av dom till hyresbostäder :P väl där inne på hyres så pratade hon me en tjej som sa att hon kunde få kolla på två lägenheter som hon då lagd intresseanmälan på... den första va jätte fin men dock lite väl dyr, o den andra.....OJ va fin den va, alltså visst, va ju igenspacklat stora hål o grejs lite här o där men d e ju bara att fixa iordning, o balkongen va ju hur stor som helst :S så hon o jag gick omkring i lägenheten o kollade runt litte, o så frågade jag hon från hyres " om hon säger att hon vill ha den här nu då.... får hon den då? " o det skulle hon få så vera sa ju ja direkt naturligtvis, då frågade hon när vera kunde flytta in, när som helst svarade vera medans jag sa IDAG! så alla tre började skratta :P hehe så... på fredag skulle hon få flytta in, men problemet är ju att vi är ju på kryssning då, så det blir att hon får skriva kontrakt o så på måndag istället o flytta in då, men va fan, e ju bara några dagar så va fan.... a ialla fall, fortsättning av dagen.... efter att vi hade varit där så följde jag me henne upp till den person som ho e inneboende hos för tillfället, satt där o drack kaffe o snacka massa bös... ärligt talat så kommer jag inte ens ihåg va vi snackade om, snackat så otroligt mycke i dag så a.....gick ut o gick me texas en halvtimme ungefär, sen gick vi till lasarettet o lämnade nyckeln....sen iväg till stan till hennes jobb....väl därinne så satt jag o grubbla på massa saker, dock inte så "bra" saker... jag blev bara mer o mer deppig o kom fram till att om jag inte gör nåt snart så kommer jag bli galen, jag kan inte bara sitta, jag måste göra nånting, så när det närmade sig stängningsdags så erbjöd jag mig att hjälpa till att städa undan, sopa o moppa golvet o sådär ^^ så det gjorde jag :P
sen tror jag nog att både jag o vera va ÄCKLIGT övertröttna när vi kom tillbaka till den ho bor hos just nu...jäääävlar va vi kacklade... o jääääävlar va vi skrattade :P haha inte så konstigt ;) hehe...
sen kom jag fram till att d nog va dags att dra hem, eftersom jag skulle hänga tvätt när jag kom hem också så jag inte skulle glömma det igen... så vera tog sällskap me texas en bra bit, ända till lasarettet^^ o då kacklade vi ju ännu mer :) o naturligtvis så började det regna mer o mer o mer o mer ju närmare hemmet jag kom.... fy fasen vilket skitväder det blev :S när jag kom hem så blev det direkt ner i källaren o hänga upp tvätten så den får torka^^ inte så lätt att torka om den ligger kvar i tvättmaskin :P sen blev det att gå på toa som jag väntat på över en timme :P o efter det så blev det att bädda ner sig i sängen me datorn i knät.... problemet nu va ju att jag hade ju satt mig så himla skönt o kom fram till att jag va hungrig:S.... jag örkade verkligen inte resa på mig igen... helt slut :S o min rygg känns som att den bleve krossad eller nåt, så ont i den idag så det finns inte ens ord till det.... o bena också, shiiiiiit! men jag hoppas att det ger sig under dagen imöra me tanke på att jag ska iväg på torsdag...hur som helst... när jag hade suttit här ett tag så  kom jag fram till att jag kommer aldrig somna om jag är hungrig... så det va bara att resa på arslet o gå upp o göra iordning några mackor... glutenfria naturligtvis....*suck* o nu sitter jag här igen :P
ja... d e väl typ så som min dag har sett ut.... o imorrn....eller ja, idag blir det ju eftersom klockan e efter 12. så blir det att bara ta den lugnt o packa litte o sådär... ska sova ut riktigt ordentligt iaf o sen blir det frukost o kaffe me pappa ^^ om han inte har åkt åt nå håll såklart.... men förhoppningsvis så e han hemma o d blir kaffe:) finns fan inge bättre än att sitta o kackla me nån o dricka kaffe :P hehe, brukar inte göra iordning kaffe till mig själv bara utan då måste nån va här hemma o dricka kaffe me mig :P onödigt att fixa bara till en person liksom...
oftast så bruka jag fråga brorsan om han ville komma på kaffe o sådär, men nu eftersom pappa går hemma hela dagarna så har jag ju honom som sällskap:)

måste ju säga det att det känns riktigt gött att prata me honom såpass mycke som jag gjort de senaste veckorna.... eller...månaden eller va d nu blir... pratar nästan hela dagarna o jag får ut mig så mycke, visst, det räcker ju inte, men det är ju bättre iaf att jag får ut lite än ingenting alls om man säger....har kännt ett otroligt stöd av pappa den senaste tiden, har kännts så bra att prata me honom såpass mycke som jag gjort....så tack pappa :D för att du lyssnat på mitt kackel :P hehe

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback