lördag

då har lördagen gått också, vad har man gjort idag då?
började me att jag vaknade o va svintrött!!! tog en kopp te o försökte vakna till liv...sen blev det att kolla på skidskytte o dricka kaffe o äta knäcke mackor me mamma o pappa :) sen ringde anders o ville ha kaffe också så det va bara o gå ut i köket o fixa mer kaffe :) satte mig vid datorn en stund o sen ringde vera o fråga om jag kunde va vovvevakt under tiden som hon jobba, så jag hoppa in i duschen o sen blev det att dra till vera. gick ut me vovven direkt när jag kom dit eftersom han inte varit ute under dagen... sen när jag kom tillbaka till lägenheten så fixade jag virusprogram till hennes dator o installerade d o höll på o greja, när d va klart så fixade jag ägg :P mumma :P sen blev d att lyssna på musik o lägga sig till rätta i soffan o bara slappa...fast d gjorde jag inte speciellt länge, fick sms från stiwie om att jag skulle komma dit istället, så jag tog me mig vovven på en litten promenad dit bort istället, då slapp jag ju va själv iaf :) o han har ju TV!!!!!!!! hehe så vi kollade på film, två filmer som jag lånat av brorsan ^^ sen kom vera efter att hon hade vare på jobbet o kommit hem o duschat o sådära...satt o glodde en stund på tv o kacklade sen bar det av hemåt....lite läskigt va d ju att gå hem i mörkret o dimman efter en av filmerna..... men jag kom hem hel iaf...

lagt mig till rätta i sängen o kollar lite slappt på tv, ska väl försöka att inte va uppe allt för länge iaf....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback