medicinkur i 5 dagar

Jahopp då har man iaf fått litte svar då... har öroninflammation och påbörjan till inflammation i halsen, så har fått medicin nu, 6 tabletter om dagen i 5 dagar...läkaren frågade om jag hade svalt taggtråd :S har ju hostat sönder halsen totalt så har fullt me sår o bös där :( o så örat då.... jösses....han kackla som fan om det...sa d att min trumhinna håller på att spräckas o grejer :S o att jag har väldigt mycke vätska innanför trumhinnan, det är normalt att ha det vid öroninflammation men inte så mycket sa han, o så är min trumhinna tydligen som vatten, alltså helt genomskinlig, vilket den inte ska vara, ska ju vara litte färg på den, men d fanns inge.... o så va den jätte tjock :S med röda ränder på.....läkarn tyckte d såg jätte konstigt ut men att det va solklart att det va öroninflammation... så om det inte hjälps me medicinen efter tre dagar så skulle jag kontakta honom igen, annars om det funkar så är ju det bra men jag måste dit om tre månader igen då för en ny undersökning för att se så inge har förstörts så att säga....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback