Onsdag

jahopp då var det onsdag kväll då....
för en gångs skull så känner jag på mig att jag kommer somna relativt tidigt ikväll :) vilket är bra, då går ju tiden fortare till kryssningen :D
nästan inte suttit nånting vid datorn idag :S konstigt nog....inte haft nån större lust till det, va ute o gick en sväng förut o träffade vera, hon hade vare så gullig o köpt glutenfria kanelbullar så jag kunde fika :) hehe...följde med mamma till stan o hjälpte henne att hitta kläder för presentkortet hon fick aav pappa när hon fyllde år...o så köpte hon ögonskugga till mig :) tack så mycket mamma :) va där ända tills dom stängde.. haha vi va sist ut ur affären :P sen blev det att dra till willys o handla käk, o hem o göra iordning spagetti carbonara, har inte ätit det sen jag blev glutenintolerant :S me andra ord, inte ätit det sen oktober/november 2008....så det va riktigt gött faktiskt, dock så måste jag ringa konsumenten semper o fråga lite om deras glutenfria spagetti, det kvittar fan va jag gör så under tiden som de kokar så klibbar dom ihop som fan o när man ska dela på dom så går dom sönder o det blir en jävla deg av alltihopa :S har försökt me massor, o idag nu så hade jag tillome lite olja i vattnet men d hjälpte ju inte... så ska ringa dit nästa vecka o fråga hur fasen man ska laga till dom :S helsjukt :S van vid vanlig pasta ju ='(

jag KANSKE skriver nån rad imorrn bitti innan jag drar iväg men skulle inte tro det.... annars skriver jag i helgen när jag kommit hem o "landat" så att säga o lagt in de blivande bilderna på datorn så jag kan lägga upp dom också :P alla hamnar dock inte här, utan lägger upp alla på bilddagboken så kommer bara några här... ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback