söndag

Vad har anna gjort denna söndag då?
jo till att börja med så åkte ju mamma o pappa iväg i förmiddags så dom väckte mig (på min begäran) o sa hej då o jag vandrade in i deras sovrum o fortsatte att sova :P har varit så otroligt trött hela dagen idag :S varför vet jag inte men va det iaf...vakna väl till liv nångång före 12 iaf... o då släppte jag ut vovvarna så dom fick springa i snön :P dom va som snöhundar sen :P hehe... va gjorde jag sen då?....satt väl vid datorn en stund o gjorde ett bildspel från kryssningen o sådär, sen kom anders på kaffe :) o sen efter att han hade varit på lasarettet så bjöd han mig på en sallad :D mums :D....när vi hade ätit så gick vi ut me vovvarna :) sen när han hade åkt hem så la jag mig i soffan o kollade på tv, vilket slutade med att jag hade eddy på smalbenen som låg o sov o bobby på min mage o dom snarkade båda två, o det resulterade i att jag också somnade :P haha sov flera timmar :P sen vakna jag på kvällen o va skittrött... men kom på att jag inte skulle sova längre för då skulle jag ju inte kunna sova inatt... klockan e snart 1 o har fortfarande inte somnat, har väl blivit att man vänt litte på dygnet skulle jag tro....jag släppte ganska så nyss ut vovvarna på gården så dom fick kissa så kanske dom inte behöver gå ut tidigt i möra bitti... dom är så duktiga så, dom väcker jämt mig när dom behöver ut på morgonen :) jag behöver inte ställa klockan eller så, eddy sätter jämt nosen mot min kind o trycker så man tror nästan att man sak få blåmärke...haha o bobby knuffar mig i magen precis som att han försöker knuffa ur mig ur sängen... hehe så får se när dom väcker mig imorrn...

imorrn blir det först o främst att ta hand om vovvarna, sen blir det att hjälpa anders me d dära ( skriver inte ut vad pga att d e personligt ) o sen på eftermiddan/ kvällen så blir det att hjälpa vera med sin nya lägenhet =D nångång där emellan så måste jag väl se till att äta nåe också :S...

Har skit ont i magen också =( vet inte varför....jag har ju iaf inte fått i mig nå gluten va jag vet... men ändå har jag skit ont =( tog tabletter förut men dom har slutat verka så ska ta en till nu tänkte jag så jag kan somna iaf så får man väl gå upp om några timmar o ta mer :S....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback