äntligen!

Äntligen är det lördag!!!
har plockat o donat o grejat hela förmiddan! jag gick upp när mamma o pappa hade dragit strax före 9, kunde ändå inte somna om o va pigg som en lärka...
nu får fasen folket ta det som det är! har iaf tagit bort d värsta o sådära... så nu sitter anna o dunkar musik o livar upp sig själv innan människorna kommer^^

har väntat så länge på att denna lördag skulle komma o nu är den här :D så hoppas nu att det blir en riktigt lyckad kväll, men det tror jag :) mina små älsklingar kommer ju :D plus massa andra^^ tihi

Har redan fått en present av Paulina, hon o jag va te systemet igår för att handla inför idag, dock så har jag inga pengar så hon skulle lägga ut åt mig sålänge, vi köpte 4 cider o 3 liter vin att dela på :D blev la nåe på 200 spänn iaf, o så fick jag reda på att jag inte behövde betala alkoholen :O utan att det blev min present... TACK SÅ MYCKET PAULINA :D hehe du vet att jag e fattig o har massa annat bös att betala...hehe..

IKVÄLL SKA VI HA KUL!!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback