bakat

Ja idag har jag bakat :D eller iaf nu ikväll, glutenfri sockerkaka me vaniljsmak o cocos :D
har dock inte lyft o kollat hur den ser ut...hehe, d märks sen när mamma o pappa kommer tillbaka när vi ska fika :D
förhoppningsvis så går den att äta iaf, allt glutenfritt skit brukar ju jämt bli så torrt o äckligt.... men nu gjorde jag om d litte så får se hur det blir :D nyfiken...
imorrn är det sovmorgon, ska inte iväg förrän 10:45...eller ja, vi skulle mötas då så litte tidigare måste jag ju dra hemifrån...sen när man gjort d man ska som kanske tar typ en timme eller nåe så blir det att höra av sig till min lilla gumma paulina :D tack så mycket att ni skjutsade hem mig i natt BTW ;) hehe...det kommer jag faktiskt ihåg :P

på lördag ska det bli skoj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
*längtar som fan*

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback