förbannar kronhallen!

Mamma o pappa hade beställt en glutenfri smörgåstårta till mig idag...
problemet va att den kan inte ha vare glutenfri för fy fan i helvete va ont det gör!!
gjorde ju ont sist också ju när anders hade special beställt glutenfri smörgåstårta....antagligen så är det som mamma tror, att de kanske bara tror att det är själva brödet i smörgåstårtan som jag inte kan äta i vanliga fall... men allt klet då? vad är det i det då? har dom kollat upp det tro? för inte fan va den där glutenfri iaf!

bara d här lilla inlägget har tage skitlång tid att skriva pga jag fått göra massa uppehåll hela tiden när huggen kommer......

JÄVLA KRONHALLEN!

Vill passa på att tacka för presenter o så som jag fått...
TACK allihopa!
( o ett speciellt tack till lilla natha som gjorde en tårta till mig :) inge gluten  i den inte =D den var jätte god! )

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback