första maj^^

wei dagarna går raska steg mot sommaren :)
igår va jag vid parken med natha robin o ett gäng te...marika kom o höll mig sällskap efter en stund, vilket kändes gött med tanke på att av typ 23 pers så kände jag bara natha o robin....ho hade tea me sig också :)
sen kom marcus en sväng också :) stod o kackla en stund sen kände jag att jag ville därifrån så jag o marika drog iväg till max så jag kunde gå på toa...haha sen åkte vi runt litte på stan ett tag, inte mycke te drag där inte...
kom hem typ..halv 12 eller nå sånt där, örkade inte va kvar längre, kände hur sömnigheten började ta över, hehe. marika o jag stod o pratade en stund utanför huset innan ho drog iväg, satte mig vid datorn som vanligt, men jag bara tvärslockna typ, somnade ifrån msn o allt....då är man trött :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback