*gäsp*

Snart blir det att sova, borde egentligen redan sova men har så jävla ont i magen:( så tagit tabletter nu så dom gör nog snart verkan så jag kan somna iaf... tar ju inte bort d helt men lite iaf...
imorrn blir det communicare som vanligt, sen träffa Natha :D o dra te veras jobb o sitta där o uggla me Natha, så skulle Marcus o Niklas komma dit också tydligen ^^ trevligt trevligt.
vet att d va nå annat jag skulle göra imorrn också men d har jag glömt bort så d va säkert inge viktigt :P
på fredag ska iaf vera me till communicare på föreläsning ^^ sen blir det att ringa till den där kommunsnubben o boka in ett möte^^ o så ska nog vera få färga håret på mig på fredag också eftersom hon e ledig :D

Kommentarer

Postat av: Natha

jaah, vi hade ju roligt iaf! haha XD chickenday!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback