måndag

jao idag har d hänt grejer.
först o främst så kommer jag som vanligt till communicare o tar en kopp kaffe me gänget, sen planera litte kring eu grejen...ringde hem för att höra om jag hade fått brev från högalid, men det hade jag ju inte, så jag ringde till skolan istället o förklarade att jag hade skickat in kompleteringarna men inte hört nåt sen dess.. men enligt dom så hade dom skickat en kallelse till mig som jag skulle ha fått i början av förra veckan :S men det hade jag ju inte fått, så ho meddelade över telefon istället att den 9e juni kl 13:00 så ska jag på intervju ^^ GÖÖÖTT :D
blir ju att vi åker härifrån ve 5 på morgonen...tar ju sin lilla tid att åka dit...
ska bli väldigt intressant måste jag ju säga :) hur som helst... efter att jag ringt till skolan o så så tog jag det lite lugnt med gänget på communicare, sen kl 13 så kom det föreläsare så satt o lyssnade på det till halv 3 typ...sen gick jag till nickkällan o väntade på att anders skulle sluta så jag kunde åka me honom hem, riktigt skönt att sitta ute i solen faktiskt.... sen när jag kom hem så satt jag ute på trädäcket i solen o myste litte me vovvarna ^^ o sen blev d även kaffe där ute i solen :) sen skulle jag o mamma åka iväg o handla, o när jag kom in så upptäckte jag att jag hade bleve litte röd....hrrmf, typiskt....d e som d e varje sommar, blir typ aldrig brun men röd blir jag o sen försvinner det, så jag höll mig inne efter det, lagade mat o sådär o d tog ju sin tid sen åt vi iofs ute.. men då va ju inte solen lika stark...
överaskade mamma o pappa me att maten va lagad o klar^^ de håller ju på för fullt me altan o d där ute så dom har ju inte tid att stå inne o laga mat, o eftersom jag inte ville va ute i solen för mycke idag så jag bränner upp mig så kunde ju lika gärna jag fixa maten^^....efter att vi käkade så blev det en låååååång dusch, fasen va gött d va! kunde ha stått där inne ett bra tag till, fast varmvattnet skulle la ta slut då :P hehe.

nu blir det att bara ta det lugnt resten av kvällen, får väl se om d blir nå kaffe sen eller om mamma o pappa går o lägger sig direkt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback