ny vecka

Då var det en ny vecka då, idag va jag på möte hos en snubbe på kommun^^ gick la bra fast allt han sa hade jag redan kommit fram te själv egentligen da men...aja.. fixat litte enkätfrågor o så nu iaf :)
efter communicare så träffade jag marika nere på stan^^ gick omkring o tatta oss som vanligt :P dock inte lika flamsiga som vi brukar, sen blev det att dra te hund o kattproffsen o fixa mat te tea^^ o sen till paulina o dricka kaffe...men först åt jag upp min matlåda som jag hade me mig eftersom jag inte hann att äta den på communicare, jag o marika stack till ÖB o kollade litte o jag köpte plastmuggar till den kommande lördagen...
o nu är man hemma, ska städa litte idag tänkte jag, men först ska jag hålla på me affärsplaneringen o så. får se hur lång tid det tar om jag hinner städa nånting idag, lite hinner jag väl men mamma kommer ju hem ikväll också från ullared, måste ju kolla va ho köpt :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback