Ny vecka

Vill börja med att säga GRATTIS BRORSAN på födelsedagen! :)

idag blir det att strax dra iväg till communicare som vanligt, sen träffa marika en sväng o kanske vera, om ho inte söver ;) sen blir det att fira brorsan som fyller år idag :) måste snacka me lotta idag om måndag, kan inte komma till communicare då eftersom jag ska till läkaren i örebro då på förmiddan...

Den här natten va varkligen inge rolig... fick reda på en grej igår som inte gjorde mig direkt glad...så inatt blev det ingen sömn direkt...jag hoppas att resten på communicare e på bra humör så det smittar av sig lite på mig...hur ska jag kunna undvika att visa att man e ledsen o grejs idag?! :S kommer bli jävligt svårt......

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback