trött!

Sitter här ve datorn o installerade just programmet som jag fick av lotta idag om egen företagare...men va fan...när jag hade installerat d så kom d ju upp att jag va tvungen att förnya d o grejs, så gick in på hemsidan för att göra det o har suttit här ett tag nu medans det laddas ner på datorn...bara gått 8 % än så länge :S hur jävla länge ska jag behöva sitta här då innan jag kan använda programmet? :S...

blir iaf att ta en paus sen när brorsan ska firas...

efter communicare idag så gick jag upp te paulina o tog en kaffe^^ o så kom marika o tea dit också^^
btw så ringde jag till kommun idag under tiden jag va på communicare men snubben som jag ville prata med hade semester o kommer inte tillbaka förrän på fredag, så får ringa då istället o boka in möte...fick ett mobilnummer också av den jag pratade me idag för hon sa att om han inte svarar på den vanliga telefon så skulle jag ringa mobilen för den har han jämt me sig :) nu börjar d röra på sig lite iaf :) känns riktigt bra måste jag ju säga...men e ju långt ifrån till att komma igång så att säga....men e ju  på G iaf :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback