:)

Är du..

Osäker: sällan

Trött: ofta

Intressant: kan vara

Smart: ja men självklart :P

Barnslig: alltid

Liten: i sinnet ibland kanske :P

Skoltrött: nej

Rolig: ibland kanske?

Pratglad: alltid

Frågvis: Alltid

Organiserad: ibland

Hälsosam: när jag vill

Blyg: Sällan

Attraktiv: ligger väl i andras ögon

Lätt uttråkad: JA

Vegetarian: Nej

Besatt: Nej

Pålitlig: Ja

 

 

Har du..

För många vänner: Nej, kan man ha det?

Förföljelsemani: Nej

Färgat håret: yes

Brutit några ben: yes

Några piercings: Öronen o tungan

Egen dator: yesss

Gjort bort dig rejält: Ja fast vad gör det? Det bjuder jag på

Bra självförtroende: verkligen inte

Komplex: mja

Kysst någon: Ja

Haft sex: Ja

Sagt jag älskar dig till någon idag: nej

Varit kär: Ja

Blivit kär i någon på nätet: Ja

Dumpat någon: ja

Gjort något olagligt: mjaaaa

 

 

Vem..

Saknar du: Min  familj

Rörde dig sist: ööö

Slog du sist: ?

Kramade du senast: mamma?

Kysste du senast: d vete fan

Skrev du till sist: minnie

Vill du vara som: mig själv

Sårade dig sist: ingen kommentar

Vill du bli galet full med: ingen

Gjorde dig riktigt glad senast: familjen

Fick du sms från senast: minnie

Ringde dig senast: minnie

Ska du gifta dig med: ??

Får dig att skratta: många

Kommentarer

Postat av: erika

Ville skriva och önska en trevlig helg:)Hoppas du får en super helg

Postat av: erika

okej vad mysigt:) själv så har jag varit ute med katterna idag, dom ska bli ue katter för plupp vill ut:) och imorgon in till stan på jul grej ja med:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback