tisdag

Känns som att tiden går väldigt fort, men ändå inte...
känns som att praktikperioden har gått skitfort, har redan gjort mer än hälften :S shit alltså....känns inte som det...men sen när jag tänker på att jag äntligen ska få komma hem till min familj den 18e december...då känns det som att tiden går jäkligt långsamt...saknar alla där hemma något så otroligt mycket!
längtar jätte mycket tills jag ska få komma hem till dom igen!

har tänkt väldigt mycket på andra praktikperioden som jag ska göra i vår....vet inte riktigt om jag ska vara här i kalmar då eller om jag ska göra den hemma i karlskoga, har inte riktigt kommit fram till det än...beror väl lite på exakt när perioden är, är ju inte riktigt 100 på när den är än faktiskt...o är det som jag tror att det är så blir det nog här i kalmar ändå, annars blir det bara en jävla massa flängande fram o tillbaka känns det som...men vi får se hur det blir.


Till alla er som kommenterar anonymt:
att ni verkligen orkar hålla på?! det är ju skrattretande, märker ni inte att jag inte ens publicerar eran skit?
haha jösses, o tro inte att jag tar åt mig på något sett, sitter bara o skrattar när jag läser era små kommentarer.
ganska upplyftande när man är uttråkad faktiskt^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback