måndag kväll

det är snart dags att somna...
dagen har väl varit någorlunda iaf tror jag, eller så är det bara för att jag är så uppe i varv nu när jag är 100% kalmarbo och väntar på lägenhet o grejer :P

väldigt tung i hövve nu måste jag ju säga, många tankar som far omkring nu, både positiva o negativa...

föresten så kanske jag ska berätta att det har blivit en liten skillnad på rösterna sen jag började med insomningstabletterna, nu ahr jag fått sova några timmar / natt iaf och det är inte alls lika högljutt nu som det var förut, dock så är det lika mycket o lika tunga saker som sägs, men är ju inte lika högt iaf så har ju inte migrän varje natt som jag hade förut....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback