sista dagen/kvällen/natten

idag är sista dagen/kvällen/natten hemma i karlskoga igen, imorrn bär det iväg tillbaka till kalmar och internatet.
det är väl lite blandade känslor om det tror jag, på ett sätt ska det väl bli skönt att komma tillbaka o ha praktiken o allt d dära... men ändå så vill jag inte åka härifrån, jag trivs så bra hemma hos mamma o pappa o hundarna, jag skulle vilja stanna kvar, men NEJ jag ska slutföra mina studier som jag tagit studielån för!

ikväll blir det bara jag minnie o pappa här hemma, mamma ska ut med sina jobbarkompisar, så jag minnie o pappa ska dra iväg o köpa färdigmat o bara götta oss sen :) en lugn härlig hemmakväll innan man drar tillbaka till kalmar...
jag får tänka på att tiden går fort till juluppehållet så jag kommer hem hit till karlskoga igen.
det är väl inte själva staden i sig som jag vill ha, för d kan kvitta, karlskoga är ju inte direkt nåe att skryta över, men däremot folket där, min familj, mina hundar...dom betyder allt för mig.

o min mamma o pappa har ställt upp så oerhört mycket för mig! älskar dom över allt annat!
tack för att ni finns o ställer upp så mycket för mig o gör att jag orkar fortsätta.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback