tisdag

ojojoj
tycker att det går lite väl fort nu...
tanken på att man ska hem till kalmar på lördag igen skrämmer mig, jag vill inte åka härifrån, jag trivs så bra med mina föräldrar o mina vovvar....men ändå så måste jag ju tillbaka för studierna o allt...tror att varför det sätter emot så är väl för att man inte trivs på internatet...
man får försöka göra det bästa av situationen helt enkelt...kämpar på så gott jag kan.
Jag har väldigt mycket att tacka mina föräldrar för måste jag ju säga, utan dom hade jag inte kommit så långt som jag gjort nu med allt va kalmar innebär för mig.

tack så mycket!

idag blev det att dra till stan o kolla på vinterskor, behövde ju nya rejäla som man inte halkar omkring i, o mamma va så snäll så hon betalade dom åt mig :) riktigt ordentliga skor me massa foder innei o så fanns d tillome dubbar på dom som man kunde vika ut :) det är ju perfekt på vintern när d blir halkit o jävligt ute :)
efter det så träffade jag natha :D det va riktigt skojjigt att träffa henne igen måste jag ju säga! va riktigt längesen. vi tog en fika på kulan som vanligt o snackade massa skit :) hihi
sen blev det att åka hem igen, o då hade mamma handlat mat o hårfärg, så då visste man va man skulle göra under kvällen :) medans jag färgade mammas hår o gjorde slingor på henne så fixade minnie kyckling sallad o pappa va nere i källaren o grejade :P
tyckte faktiskt att håret blev riktigt bra på mamma :)

händelserik dag må jag säga ^^
o imorrn blir det att va social med pappa o sen dra iväg till apoteket o hämta ut glutenfritt grejs ^^ o sen kommer la daniel på eftermiddan o sen blir det hockey på kvällen :D SKOJ!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback