Torsdag

klockan har inte ens passerat 21:00 o jag har gjort mig klar för sängen, e helt död idag, lyssnat på föreläsningar hela förmiddan, sen gått till apoteket o hämtat ut insomningstabletter igen o sen till ica o sen hem igen... tar på  krafterna detta...nu blir det att svara på lite mail o sånt dära o sen ta tablett så man kan sova... o förhoppningsvis MER än en timme denna gång, nu e jag ju så jäkla slut i kroppen så kan jag inte sova längre än en timme så är det fan nå allvarligt fel på mig :S
MEN jag måste ju säga det att även fast jag inte sover mer än en timme per natt typ så tycker jag att jag klarar av en hel del ändå trots den lilla sömnen, jag ligger ju ändå kvar i sängen o försöker slappna av, har hänt nån gång att jag startat datorn o kollat på nån film, men går aldrig ut på internet på nätterna längre iaf...
framsteg tycker jag^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback