en helvetes dag

hädanefter så kommer nog min blogg handla väldigt mycke om mitt psyke så för er som inte gillar d....sluta läs då.

vaknade imorse av att det bankade på dörren...tänkte " helvete heller "....men det fortsatte banka mer o mer, så till slut va d ju bara att knalla upp o öppna dörren, där stod skolans kurator.
- sover du?
- jag försöker...
- får jag komma in?
- a visst
sen satt vi här inne o pratade en hel del o hon frågade om det va okej om hon kontaktade mamma bara för att meddela att hon pratat me mig o sådär, o d va ju helt lugnt. sen ringde hon till mig typ 40 minuter senare o säger " är du klar? "
va? liksom.... då skulle vi till akutpsyk....jahopp tänkte jag...
- vadå nu?!
- ja är du klar?
- nänänä jag ska fan ha kaffe först! ( viktigt me kaffe på möra )
gick ner o tog litte kaffe o sen bar det iväg, va tvungen att ta av mig jackan o väskan o så o gå igenom en sån där metallgrej....sen fick jag sitta i väntrummet i 3 tusen år, trodde jag skulle dö där inne fan.... men när jag väl kom in till läkaren så va d faktiskt jävligt bekväma fotöljer iaf... dock så gillade jag INTE den läkaren... hon kunde knappt svenska o avbröt mig precis hela tiden, o till slut så blev jag så förbannad så jag skrek åt na att hålla käften! att jag ville prata till punkt! att det är jag som mår dåligt o behöver hjälp, inte hon!
sen satt ho o dumförklarade mig totalt typ o hela tiden:
- a men skulle du skada andra?
- va? det är ju mig själv jag kommer skada o d e ju d jag är rädd för
- a men kommer du skada andra?
- va snackar du om?
- om rösterna säger åt dig att skada nån, skulle du göra det?
- MEN HALLÅ!? har du lyssnat va jag sagt?
då hade jag alltså nyss sagt att jag hör röster i mitt hövve som säger åt mig att jag inte duger till nånting, att jag inte ska finnas till, att jag lika gärna kan hoppa framför tåget o grejer, o det jag är rädd för är ju att jag ska börja lyssna på dessa röster....

o till råga på allt så fick jag nån jävla könstig medicin också som jag tydligen inte alls skulle ha :S meeeen d e väl bara att trycka i sig skiten o se va som händer... :S...

btw...va te apoteket också o köpte bisolvon o noskapin :P
o så fick jag en bakelse av linda :D tack så mycke!!!

litte kortfattat om hur min dag varit :S

Kommentarer

Postat av: Gerda

Hej Anna! Jag vet inte om du kommer ihåg mig, jag är Pernillas kompis. Läser din blogg ibland, tråkigt att du mår så dåligt. Hoppas att det löser sig med allt. Då jag jobbar inom psykiatrin, är jag lite nyfiken på vad du fick för medicin? Du behöver naturligtvis inte svara om du inte vill. Som sagt, ta hand om dig. Kram Gerda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback