Kämpar så tårarna rinner

Jag kämpar så hårt att tårarna rinner varje kväll!
Hur mycket ska en människa behöva stå ut med? hur mycket ska en människa behöva må dåligt? hur långt ska det behöva gå innan jag försvinner totalt?

Jag har hur många frågor som helst i mitt huvud som det inte finns något svar på...Jag har lovat mig själv mina vänner o min familj att jag inte ska sluta kämpa, jag måste klara av det här...både igår och idag har varit riktigt jobbiga dagar, speciellt idag....
själva plugget är inga problem, det va jag redan beredd på att det skulle bli mycket så det stör mig inte... men där emot allt annat jävla skit! nu har det gått så jävla långt att det känns som mitt rum krymper o att det blir mindre o mindre o till slut blir jag krossad totalt.

skulle kunna sitta här i timmar o skriva världens längsta inlägg på en blogg någonsin, alla problem, allt helvete runt omkring mig som påverkar mig totalt... men inte ens det har jag energi kvar till.. all min energi går till att fortsätta kämpa, inte låta folk få mig att flytta hem till karlskoga igen... jag mådde dåligt i karlskoga.... flyttade hit för att starta nytt liv o må bättre, men kan säga att jag mår fan så mycke sämre nu än va jag gjorde i karlskoga...

är inte ute efter att folk ska tycka synd om mig! så sluta kommentera sånna saker! Detta är min blogg o jag skriver va fan jag vill i den, vill jag beklaga mig över hur jävla dåligt jag mår så gör jag det! de som stör sig på det behöver inte gå in på min blogg överhuvudtaget!

Kommentarer

Postat av: ello

Men du jag kom på att du kan sova hos mig några nätter om de inte skulle lösa sig.. eller så ha ju morzan ett tomt rum därhemma med tanke på att ja ha flyttat och hon flytta inte än.. sen tykke ja ni kan få bryta ert kontrakt om de inte bli bättre så kan ni dela på en lägenhet bli inte alls dyrare för ni få ju bostadsbidrag å sånt me.. fö du ska fan få må bra :)

Postat av: erika

vad är det som har hänt? du behöver ej berätta om du inte vill/orkar. vad det än är så håller jag tummarna att allt löser sig och att du ska må bättre snart och att allting löser sig för dig anna. sänder en styrke kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback