Lördag

Då var det lördag igen då...
vaknade relativt tidigt pga att d va så förbannat varmt i mitt rum! försökte somna om i typ en timme ungefär,men när d inte gick så va d la lika bra att knalla upp.

ikväll har ja tvätttid kl 19, så då blire att släpa på all tvätt till andra huset så man får allt rent^^

för tillfället e jag grymt uttråkad...man blir så jäla slö när man inte har nåe att göra jue, o undra hur många ggr jag har kollat på filmerna som jag har:S

d e gött me helg så man kan koppla av litte, men längtar ändå te nästa vecka så man kan gå i skolan o ha nåe att göra under dagarna, på tisdag ska jag minnie o stina in till stan för att göra uppgiften vi fick tidigare i veckan, får la se hur d går^^


blir nog att dra på en film igen ändå....kan ju inte sitta vid datorn o uggla ve internet dygnet runt

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback