måndag kväll

klockan är nu strax efter 22 o jag har nu bosatt mig i rummet igen, ska ta insomningstabletten snart eftersom d tar ett tag innan den gör verkan...
Jag har kommit fram till att jag ska införskaffa nån bok som jag kan läsa på kvällarna så kanske det går lättare att somna? dock väldigt svårt för mig att koncentrera mig på bokens inehåll tror jag eftersom det är jobbigt nog att läsa det vi får i skolan...men förhoppningsvis så försvinner rösterna snart o jag kan leva ett så normalt liv som möjligt...

jag försöker tänka mycke på att jag ska få komma hem till karlskoga om några veckor på lovet, det ska bli helt underbart! går inte att förklara i ord hur gött det kommer bli att komma hem igen! dock bara under en vecka men ändå! det räcker nog :) sen kommer jag ju hem till jul igen :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback