slitsam dag

ja idag har d verkligen vare en jobbig dag för mig :S inte så konstigt när man inte sovit på ett dygn...för en gångs skull när d faktiskt e tyst i korridoren så blir d nå annat som man inte kan sova för istället... menmen...

tog me mig datorn ner till lektionen förut för att koppla in smartboarden för att sedan kolla igenom alla 700 bilder som vi tagit under "upptäck kalmar" hördes många härliga skratt i klassrummet när vi kollade igenom bilderna... hehehe

nu är det kväll igen o jag ska ner o tvätta kl 19... om jag nu får det, skulle ha tvättat igår men nån dum fan hade ju tage min tid!! det tycker vi inte om, men eftersom d hände så mycke negativt igår så örkade jag verkligen inte bry mig, så jag bokade bara om till idag istället... MEN om det är samma sak idag då jävlar slänger jag ut tvätten som e där i på golvet alltså.... för nu jävlar måste jag faktiskt tvätta.. PÅ MIN TID!

efter att man har tvättat så blire att ta det lugnt o glo på tv o bara må gött ett tag.. o sen SOVA! jag somnade en stund efter skolan,hade glömt ställt klockan till kvällsmaten men som tur va så skickade lina ett sms te mig o frågade om vi skulle käka... o d va ju jäkligt tur att ho skickade o frågade, annars hade jag fortsätt sova o missat kvällsmaten :S o d e inte så skojjigt måste jag ju säga...

imorrn kommer mitt studiemedel :D:D:D blir först o främst att lägga undan till räkningarna som blir på 6825:- lr nå sånt där skit denna månad.... så jag vet att jag har d på sparkontot på fredag då vi får räkningen...då blire att betala den på en gång, sen blire att lägga undan litte te den 7e november ;) säger inte te vad då jag vet att vissa som läser min blogg inte kan hålla sina kommentarer för sig själva, o ni som läser detta o VET va som e då.... kommentera ingenting om vad så är ni snälla...

sen blire la att lägga undan till ullared en slant också :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback