TACK MAMMA!

Detta inlägg är till min underbara mamma!

Jag vill tacka dig för att du stöttar mig så himla mycket o verkligen hjälper mig så gott du kan även fast vi inte är på samma plats! Det finns inte tillräckligt med ord för att kunna beskriva hur mycket jag uppskattar allt du gör för mig!

Mailet du skickade är jag grymt tacksam för, och jag är säker på att det kommer bli förändring på all jävla skit. och det har jag dig att tacka för, har berättat för minnie, stina o lina som också bor här på internatet att du skickat mail o sådära, och även de tyckte att det va riktigt bra, läste upp mailet för minnie i telefonen förut, o hon tyckte att det va grymt bra!

alla på denna korridor har verkligen dig att tacka när det väl blir en förändring, alla har vi tjatat o tjatat men har inte bleve nån ändring, blir det ändring nu ( som jag är säker på ) så har vi alla dig att tacka för det!


TACK!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback