tredje veckan

Ja nu har vi kommit in på tredje veckan, lr ja... den är ju snart avklarad den också, har inte bleve så mycket skrivande här nu på ett tag, men det är ju inte så konstigt när man har fullt upp hela tiden :S känns iaf bra att ha gjort uppgifterna som vi fick idag redan nu.... hade ju en vecka på oss men alltid gött att göra dom direkt så man inte behöver tänka på d sen o va ute i sista stund...

Jag har iaf fixat min praktikplats som jag ska ha hela november, o det blev på elkedjan:) skoj skoj :) dom va jätte trevliga när jag kom dit, så jag tror nog att jag kommer trivas riktigt ordentligt där faktiskt :) *hoppas på d bästa*

väntar fortfarande på den där förbannade räkningen från skolan så man kan betala den så man inte behöver tänka på det sen...hade ju bleve nå krångel tydligen så dom ahr ju inte kommit iväg o grejs...

ikväll blir det att sova grymt tidigt kan jag lova, så jävla trött så det är äckligt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback