magvärk och oerhört trött

åh fy fan jag får verkligen inte i mig en smula till idag :S jäklar va man har käkat o fikat :S...
ligger nerbäddad i sängen o e helt död...gästerna sitter kvar på altanen tillsammans me mamma o pappa...
jag kommer garanterat somna när som helst, om bara magvärken kan släppa lite grann...
e så himla trött så finns inte ens ord till det...

roligt att folk frågar hur det är med mig, o hur det går för mig nere i kalmar, o va jag gör osv.....det har dom gjort som är här ikväll..... till skillnad från vissa andra som man borde räkna me bryr sig och vill veta... men tänk så fel man kan ha..


nä fy fasen nu örkar jag inte skriva nå mer...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback