onsdag

mitten av veckan igen då...
denna dag har vare litte upp o ner... först innan jag åkte te praktiken så ringde min lärare o kackla litte o fråga hur d gick o sådära... o så fick jag väldigt mycke beröm över fiktiva butiken :D det gillar vi :D
när jag väl kom te praktiken ( stressad som en tok, tog en minut att cykla dit, va där en kvart för tidigt ) så gick det grymt långsamt... när d väl kom kunder så skulle de flesta ha information om nåe som inte jag kunde ge dom.... o tiden går ju så förbannat långsamt när man inte har nåe att göra :S... men dagen gick till slut iaf o regnade som fan när jag skulle cykla hem, gissa om jag va blöt när jag klev innanför dörren :S...
satte igång o gjorde spenatsoppa :) *känner sig duktig*
o nu har jag satt på kaffet också så väntar på att d ska bli klart så man kan ta sig en kopp^^

blir inte så mycke mer än d idag känner jag, glo på andra avenyn sen kl 21 men annars bara slappa o somna tidigt^^

Kommentarer

Postat av: Saraah

Jag jobbar från 9.30 - 18.00 nästa vecka ons, tors och fredag. De är då jag kanske har någon lucka men inte helt säkert :) Har inte beställningblocket med mig hem så har ingen aning om när de finns tider. De bästa är att ringa till salongen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback