trött

jäklar så trött jag blivit sen jag kom hem te karlskoga igår...är väl antagligen att spänningarna släpper o jag kan slappna av på ett helt annat sätt....ligger redan nedbäddad i sängen, o klockan är i skrivandets stund 21:36 denna fredagkväll...
haft besök från syrran o hennes familj i eftermiddag/kväll.
när de hade åkt hem o mamma o pappa varit ute me vovvarna så bjöd jag mamma på en grogg o pappa tog en whiskey. När glasen var tomma så gick vi in ( satt på altanen ) o bäddade ner oss allihopa i sängarna... alla tre va helt slut, mamma o pappa brukar visserligen va helt sluta vid denna tid... men inte jag...
känns gött iaf att va nedbäddad även fast klockan inte e så mycket,men ajg måste se till att inte somna än.... igår somnade jag grymt tidigt eftersom jag resst så mycke o sådär.... o hur slutade det? jo jag vaknade strax efter 2 inatt o va kanonpigg....kunde verkligen inte somna om.... tänkte sätta igång datorn o sitta ve den men visst ju att jag skulle fastna då... så jag låg här i sängen o vred o vände på mig i nån timme eller två....till slut lyckades jag väl somna, o då jävlar söv jag :P
vaknade strax efter 8 o tänkte " helvete heller! " låg kvar i sängen o slappade litte o drog mig ett tag... men när klockan närmade sig 10 så kunde jag verkligen inte ligga kvar längre så då va d bara att kliva upp, o kände doften av kaffe direkt :D underbart :)

får hoppas att jag kan hålla mig vaken lite längre ikväll så jag inte vaknar inatt igen....måste ju orka me kvällen imöra också ju, då kommer det ju massa folk som man ska va social mot :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback