inte ofta

ne d blir verkligen inte ofta som jag skriver i bloggen längre... nu är det hela 3 veckor sen sist.
vet inte riktigt va jag ska skylla på mer än lathet, haha...

i lördagskväll kom johan o angelica till karlskoga :D jätte kul att få träffa dom igen då d va 2 år o 8 månader sen sist...i söndags så blev d bodaborg me johan angelica o anders, d va riktigt skoj, inte vare där sen sist de va här. dock så tröttnade jag o angelica efter 4 timmar o ringde efter skjuts hem medans johan o anders va kvar i 6 timmar. hehe

har väl mest umgåtts med dom sen de kom hit, o idag så kommer dom hit o ska kolla in lägenheten o så ska jag bjuda dom på mat :) ska bli trevligt. synd bara att tiden går så jävla fort :S på torsdagmorgon så ska dom ju iväg igen, fast inte uppåt. de ska med mamma o pappa ner till ullared i några dagar o shoppa :D.
på lördag kväll kommer de te karlskoga igen och på söndag blire kräftor! namnam :)....dock så åker de ju hem te nordmaling igen på måndag morgon, då ska mamma o pappa hänga med dom också, så kommer bli ganska tomt här hemma då när man inte har mamma o pappa hemma som man kan dra o dricka kaffe hos. eller vovvarna att gosa med =/...

hursom helst så har jag kommit fram till att tiden bara springer iväg. förra månaden så bokade jag o natha en stuga i ullared som vi ska till den 14e september... o va fasen.... d e ju inte sådär jätte lång tid kvar :S...
längtar som fasen! ska bli trevligt att dra dit me min lilla natha :) även om varken ho eller jag har sådär jätte mycket att handla för så blir det ändå kul :) en litten roadtrip så att säga, komma ifrån litte^^ ska köpa en vinflaska att ha där nere också :) så blire att ta med datorn också så vi har litte filmer att titta på på kvällen där om vi får tråkigt :P tror inte att d kommer bli så då men ändå, då har man ju ändå musiken :)
längtar så jag nästan spricker :)

nu blire att relaxa litte innan man ska börja me maten te johan o angelica :)

Kommentarer

Postat av: erika

anna nu får du skriva lite:) skanar att läsa din blogg. var rädd om dig och hoppas allt e bra.

Postat av: Madde

Jag har läst din blogg ibland :) Du får gärna lägga upp bilder på lägenheten!

Postat av: Kicki

Hej Anna!

Tack för din kommentar. Jag vet egentligen att de absolut inte är någe fel att ha epilepsi och man behöver inte vara utvecklingsstörd eller någe sånt. Men när de händer Kevin, så känns de.. de går inte att förklara... Barn epilepsi är vanligt.. skönt att de kan växa bort om de är nått. Min lillasyster ha epilepsi och de märks inte ens.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback