onsdag

har just satt upp nya gardiner i köket^^ nya för mig men riktigt gamla... tror dom e från min farmor..så fina så^^

sitter här me en köpp kaffe o bara njuter te musik...
saknar alla mina älsklingar i kalmar =(... va riktigt tungt igår efter att jag hade snackat me goa ello i telefon i ½ timme... när vi hade lagt på så började jag gråta =( saknar dom så otroligt mycket så det finns inte ens ord till det =(....hade jag bara haft pengar så hade jag åkt ner dit på engång o kramat om dom o aldrig släppt :P

det enda som hindrar mig från att ta mig ner är just pengarna....bara tåget går ju nästan på 1000 spänn tur o retur.... så ska man ju leva där nere också....
har fullt upp att spara ihop te ullared när jag ska ner dit den 14e september...när jag varit där så blire att försöka spara ihop så jag kan ta mig ner till mina godingar där nere i kalmar!

blir inte att man skriver så ofta i bloggen längre... vet inte riktigt va jag ska skylla på faktiskt.... har la inte örkat helt enkelt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback