helg

Nu är det äntligen fredag igen o dags för helg...
dagen som gått hittills har gått riktigt bra, förutom att vissa får utbrott utan nån anledning på lektionen o dumförklarar sig själv....skrattretande måste jag ju säga...
har fått riktigt mycket gjort idag på den fiktiva butiken. riktigt nöjd med arbetet för dagen, efter plugget så blev d att försöka få igång på photoshop men d ville ju inte som vanligt...så nu skiter jag i d dära.
kollade posten o såg att ajg fått från karlskoga lasarett :S blev fundersam eftersom jag e skriven här nu :S men hur som helst, öppnade det och det visade sig att de hade upptäckt att jag flyttat och ville ha kontakt med mig för framtida planeringar o grejs...så ajg fick ringa till dom o förklara situationen, att jag bor i kalmar pga studier och att jag kommer flytta hem till karlskoga igen när jag slutat här.

just nu väntar jag bara på att tiden ska gå, slappar o bara kopplar av, iaf försöker...
käka ve 16:30 som vanligt o sen blir det att tvätta kl 19, medans första maskinerna är igång så blir det att dra iväg till ica en sväng så är det lagomt att ta ut tvätten när man kommer tillbaka därifrån sen...

har tänkt väldigt mycket på karlskoga idag, att det ska bli så underbart att få komma hem vecka 8 o ta hand om vovvarna medans mamma opappa e i thailand...
kommer ju kännas jätte konstigt att inte träffa dom när ajg väl kommer hem... hela huset för mig själv o vovvarna :) har planerat att på måndagen så ska jag dra iväg till praktikplatsen o säga hej^^ så de vet vem det är som kommer vecka 15 för praktik tillome vecka 18 :)
annars så har jag inte några direkta planer för den veckan i karlskoga, mer än att jag ska ta hand om mina vovvar :) ska nog ta det väldigt lugnt hela perioden o bara vila upp mig, känns som att det behövs....

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback