konstig dag

ja jösses, idag har det allt varit en konstig dag för mig. o inte bara mig tror jag? ;)
idag på engelskan så vete fasen va som hände alltså men jävlar va vi garvade, kommer inte ens ihåg åt vad men kul hade vi iaf, skrattade så mycke så jag fick kramp i magen o kinderna :P haha
sen fick jag världens hjärnsläpp när vi körde litte glosor i ett korsord...jösses va korkad man kan va ibland...men kul hade vi iaf :P o det är ju hövvesaken^^

idag åker mamma o pappa till thailand, GRYMT avis måste jag ju säga, tror att tåget till göteborg skulle åka ve 13:45 från degerfors tror jag...
sen går la flyget ikväll nångång, tror d va 22:30 men är inte säker... hoppas att de får det riktigt underbart nu i thailand i tre veckor :) det är dom värda^^
världens bästa föräldrar!

annars idag då? näe ska inte göra ett skit som det ser ut nu iaf, vila upp mig för morgondagen antar jag då jag ska jobba hela eftermiddan^^ tihi
har snackat me dom i matsalen om att jag inte kommer hinna till kvällsmaten eftersom jag jobbar till 18, så minnie eller nån annan får ta me maten upp te köket åt mig så jag kan äta när jag kommer hem från jobbet. kommer va döhungrig då ju..
o på torsdag kommer jag ju fasen hungra ihjäl på kvällen, då skulle det tydligen va varma mackor till kvällsmat:S jag menar va fan.... ska jag ha lektion hela förmiddan, o sen jobba hela eftermiddan o sen bara käka varma mackor på kvällen sen? kommer ju fan dö av hunger. o glutenfria mackor e ju inte direkt nåe att hurra för, smakar BLÄ! så det kommer nog bli att jag får köpa hem nå annat att göra iordning på torsdags kvällen tror jag...

tiden bara rinner iväg, nu är det inte alls lång tid kvar tills jag ska hem till karlskoga under en vecka igen :) underbart! tiden går grymt fort nu alltså, känns som att man inte hinner med riktigt med allt som ska göras....
först o främst nu så vill jag jobba de här dagarna.... sen vill jag att det ska bli den 19e så jag kan åka hem till karlskoga.... sen vill jag ha den 31mars då vi ska till ullared me klassen på studiebesök under förmiddan o sen blir det shopping efter det :P o sen vill jag ha 1april då jag ska hem till karlskoga IGEN o vara hemma i 5 veckor :D först lovet o sen ha praktiken där hemma^^
sen kan det gärna bli 28maj...dels så fyller man ju år då^^ inte för att d e nåe att se fram emot, blir ju abra äldre, men även examen är då....då blir det BORT från detta jäkla internat för all framtid! aldrig mer komma tillbaka :D så jäkla underbart :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback