ny vecka

jösses va tiden springer iväg!

kul att vakna före 8 när man inte börjar förrän 11...haha typiskt....
idag blir det konsert på förmiddan, sen blir det att ha Mayo på eftermiddan....
Blir att jobba imorgon tisdag och på torsdag som det ser ut nu :) härligt :D:D:D
skulle ha varit på torsdag o fredag egentligen men jag måste ju hem till karlskoga på fredag så kunde inte då =/.... men så fick jag jobba på tisdag istället :D skojjigt :D

skickade ett sms te mamma o pappa i morse, berättade att jag fårr mer timmar att jobba o hoppas att dom har det bra o allt sånt där... är inte ett dugg avis på att dom är i varma o härliga thailnad.....hrmmf...
men det är dom värda :)

just nu väntar jag bara på att tiden ska gå, hatar att va så förbannat rastlös, vill ha något att göra!....suttit vid denna dumburken några timmar nu, men snart blir d la att gå ner o kolla på den dära konserten, skulle va oskarshamn musikkurs lr nå sånt där....intressant...

nu tycker jag att tiden går väldigt fort alltså..... kom på...det är ju fasen måndag idag.... o på fredag ska jag hem till karlskoga :D jösses... o så är det ju inte långt kvar av utbildningen heller :S känns lite knepigt måste jag ju säga, känns inte som att man hållt på me utbildningen så lång tid... nog fasen känns d att man varit borta från familjen o sådär, men absolut inte att man hållt på så mycket som man gjort,
man har ju funderat litte på va man lärt sig o sådär.... o det är ju faktiskt väldigt mycket :S man tänker inte på det under tidens gång, men nu när man verkligen satt sig och funderat, vad kunde jag när jag flyttade hit? o vad kan jag nu? jäklar vilken skillnad :D riktigt stolt över mig själv faktiskt :)

sen så lär man sig ju mycket när man har praktik o jobbar också :)
så himla glad över att jag fick praktikplatsen på elkedjan förra terminen, det har lett till att man fått extratimmar då o då :) härligt värre :)
trivs så himla bra där! speciellt med kollegorna! trodde inte att man kunde trivas så mycket som jag gör där... kan ju inte bli bättre :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback