Söndag och alla hjärtans dag

Hatar denna dagen, får mig bara att känna mig mer ensam och oälskad...*suck*
har försökt att sova så mycke som möjligt för att denna dag ska försvinna, men gick inge bra, vaknade ve 7 o kunde inte somna om, va kanonpigg, satte på en film o glodde på som gjorde att man blev litte sömnig iaf,tänkte att jag skulle försöka sova en stund men d gick inte så bra, fick sms hela tiden och telefonen ringde stup i kvarten...

så jag gav upp, lika bra att va vaken, men vad ska man hitta på? vart man än vrider sig så påminns man bara om alla hjärtan o rosor o grejs som det är meningen att man ska ge till sin käresta... men va fan...vi som är singlar då? " familjen " tänker många då, a men det är ju kul när man är i Kalmar o familjen är i Karlskoga och mamma o pappa är i thailand.....
me andra ord så har jag inte en enda människa....

grymt deprimerande måste jag ju säga, i vanliga fall så skulle jag inte bry mig så mycket, men allt det här med alla hjärtans dag har bleve så jäkla stort! så vart man än går så blir man ju påmind om skiten!

va händer idag då? jo jag hade tänkt att jag skulle dra iväg till citygross o rusta, men kom på att där blir man la bara ännu mer på mind om va d e för dag, o så blir jag bara mer ledsen...
får bli en tripp till ica  lite senare sen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback