tisdag

Det är lov men jag vaknar skittidigt ändå :S idag vaknade jag 5:30 o kunde verkligen inte somna om...
så det blev att kliva upp o ta långpromenad me vovvarna :) dom va ganska slutkörda när vi kom hem :) hehe o jag va stelfrusen så jag bosatte mig i duschen ett bra tag...

vad händer annars idag då? jo jag hade tänkte att jag skulle dra iväg till praktikplatsen o säga hej^^ så dom vet vem jag är o så,o så ska jag handla nångång under dagen också...
har ingen lust att gå hemifrån alls idag=/ förkyld så det skriker om det =( så helst av allt hade jag bara legat på soffan hela dagen...hehe fast visserligen så får jag inte plats i soffan nu, båda vovvarna ligger o snarkar för fullt o tar upp hela soffan :P

annars har jag inga planer alls för idag mer än att ta det lugnt o må gött^^

vad händer för resten av folket där ute i världen?

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback