torsdag

jösses va veckorna går fort nu...redan torsdag och det betyder att jag åker till karlskoga imorrn...
igår va jag på teater....grymt bra, men sorgligt, fick allt anstränga mig för att inte tårarna skulle komma...
idag har vi självstudier, läraren skulle bort eller nå sånt där, så nu har jag suttit o skrivit en jäkla massa på den fiktiva butiken, nu örkar jag inte göra nå mer idag, har ju faktiskt inte tage nån rast heller :P

idag ska jag iväg o jobba vid 14, ska jobba riktigt intensivt så jag har tankarna där o ingen annanstans...
packningen är väl relativt klar tror jag....så när jag kommer hem ikväll så blir det bara att hoppa in i duschen direkt o sen ta det lugnt.... nångång där emellan ska jag väl käka också...

känns så konstigt, känns inte verkligt att jag ska hem imorrn....
nog fasen vill jag hem o sådär men....känns så konstigt....


ne nu måste jag väl ta o greja litte här innan lunchen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback