...

Det har inte bleve så mycke skrivande för min del i bloggen på ett bra tag, o det beror på att jag inte har haft någon ork till det, mår inte direkt så bra o dom som jag har kontakt med vet också va d beror på, inget jag tänker dra upp såhär på bloggen...

idag stack jag o minnie iväg te hansa...införskaffade en sån där lyxig luftmadrass som är 163 bred o nånting på 40 hög o grejer....just för att jag ska kunna dra härifrån o sova nån annanstans då o då...
sen köpte jag gardiner på ikea :) jätte fina, o blev jätte mysigt o fint efter att jag satte upp dom...
o så blidde det två filmer på city gross^^...
imöra får jag förhoppningsvis min angelbox :P tredje säsongen, har ju börjat köpa upp d nu också....e ju så jäääääla bra :D
d e perfekt när man bor på ett jävla skitställe som detta, då kan man låsa in sig på rummet hela dagen/kvällen/natten o bara nörda igenom boxar.... bra mycke bättre än att inte göra nånting o bara sitta o grubbla en jävla massa o må dåligt över att man grubblar o grejs...
får se hur länge det håller bara...

jag bara väntar på att tiden ska gå fortare så jag får fara hem till karlskoga igen.... 19e februari kommer jag hem till karlskoga igen o ska va vovvevakt till mina små älsklingar! saknar dom så oerhört mycket!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback