hemkommen till kalmar

nu ska jag absolut inte göra nånting mer ikväll :P
kom hem för ett tag sen, har packat upp väskan, handlat på ica o nu e jag helt slut efter resan o allt..
så nu blire att bara ta det lugnt o må gött ett tag :)

tänk va mycke en bas o högtalare kan göra för underverk alltså :P tack så mycke brorsan för att du gjorde det möjligt för mig att skaffa det :)
mycke bättre än standard.


resan gick som förväntat.....förseningar hit o dit, jag visste väl att d skulle krångla även på denna resa....men det värsta va ju alla läskiga gubbar som kollade på mig hela tiden i vänthallen :S usch, d va faktiskt läskigt, helt jäkla själv i en stad man inte vet nåe om o sitta o vänta på ett jäkla tåg i nästan 2 timmar bland massa läskiga gubbar som stirrar konstigt....usch

en sak e säker.....

JAG TÄNKER ALDRIG MER ÅKA TÅG! om jag inte verkligen e tvungen...
vilket jag är vecka 8 när jag ska va vovvevakt...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback