lugn helg

ja d har varit en riktigt lugn helg för min del denna gång också...
inte gjort mycket alls, o inga planer på att göra det heller...
bara haft det gött framför tvn o datorn^^
har ju haft problem me magen som in åt helvete också så man har inte haft så mycke val än att bara ta det lugnt...

tänk att man kan bli så jävla irriterad på folk!
fan va dom ska hålla på o smälla i dörrarna 3 miljoner gånger på en minut, det är helt sjukt! man börjar ju fan fundera på va dom sysslar med, eller om dom bara håller på sådär för att jävlas!
men en sak e nu jävligt säker iaf... dom kommer inte att få störa mig me sin jävla musik nå mer iaf....nu har jag också skaffat bas o grejer....försök att överrösta mig ni!
jag ska allt ta någon dag o sätta igång ve 7 på möra jag också ska ni se!....o mitt i nätterna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback