måndagen

Ja hela måndagen har nu gått, det har tillome gått över till tisdag...
vad har hänt idag då? jo först klassmöte, gjorde upp studiebesöket till Ullared :D blir troligen vecka 13...skojjigt värre :)
sen va d då skolsamling för första gången iår... o BLÄ säger jag ju bara.... d kunde jag ha klarat mig utan.
efter lunchen så var det meningen att vi skulle ha majo, men det sket sig av nån anledning så vi hade annelie istället :D PERFEKT tänkte jag, kunde inte bli bättre idag alltså, de lektionerna diggar vi grymt :) kändes gött att skrika av sig litte, o va roligt att göra rollspelen där annelie var en jobbig kund.. haha!

efter det så hade klockan blivit 16:30 när vi slutade så då va d bara att springa upp med grejerna på rummet o ner till matsalen o käka kvällsmat...jag hade planerat att bara ligga i sängen hela kvällen o glo på tredje säsongen av angel... men så blidde det inte, jag hade bara MAXI i hövve av nån konstig anledning så det slutade med att jag o minnie tog bussen iväg till maxi o handlade en massa :) så nu ska inte anna handla på ett bra tag känner hon :P hehe.

tillbaka på internatet då... negativ atmosvär så det skrek om det... ville bara låsa in mig på rummet o stanna där resten av kvällen, vilket det blev också... satte igång första skivan på säsong 3 av angel... den är nu slut :P hehe inte hela säsongen självklart men första skivan iaf...måste spara mig lite nu känner jag så man inte få för sig att titta klart på hela säsongen o så står man där sen o vill ha nästa på en gång...
vet inte va jag skulle ta mig till utan filmerna alltså....har man gjort uppgifterna som behövs göras o inte har nånting att sysselsätta sig med så blir man ganska dum i huvve rent ut sagt på detta ställe...så man behöver verkligen ha massa filmer o så så man kommer in i en annan värld så att säga o tankarna far bort från hövve ett tag...

just nu så känner jag bara en grym längtan tills jag ska hem till karlskoga igen o va hundvakt åt mina små älsklingar!

Imöra blire idrott direkt på morron.... snacka om att springa av sin ilska! man e ju helt död efter stefans lektioner..haha o alltid lika pigga o glada när man kommer te engelskan.....NOT!
tur att man bara har idrott o engelska på tisdagar så man kan ta det lugnt sen :P
ne nu blire nog fasen att försöka sova så man örkar me idrottspasset imörabitti!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback