torsdag

Då var det torsdag igen då...
hade bara lektioner på förmiddan som vanligt och den tiden gick riktigt fort måste jag ju säga, hade IT o satt o greja i photoshop efter att ha skreve ut layouten på den fiktiva butiken :D
va riktigt skojjigt måste jag ju säga :)....sen då? mjaaaa fick äntligen tag på barnmorskan på mödravården så jag kunde boka in tid för p-sprutan som jag ska ha den 11e februari.

sitter o väntar på att tiden ska gå...så grymt uttråkad nu o inte orkar jag plugga nåe idag heller, så det blir att vänta på att kvällsmaten e ve halv 5 o sen blir det att ta en promenad te ICA me minnie^^
ICA smedby lär ju tjäna grymt mycke pengar på högalidare alltså...haha.

har beställt fjärde säsongen av angel nu också :D längtar som bara fan tills den kommer, men nu e d ju helg o allt så kommer väl antagligen inte förrän på måndag skulle ajg tro....spännande slut på sista avsnittet i säsong tre.

ikväll efter att man har vare te ICA så blir det att bara ta det lugnt, kanske plöja igenom X-men triologin kanske? :P

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback