OJ!

ojsan, såg att det var ytterligare två veckor sen som jag skrev här...
blir inte att man sitter så mycke me bloggen nu..har ju hänt en del sen sist..
för er som inte vet om det så har jag sagt upp mig från jobbet.... INGET jobb är värt att må så jävla dåligt över... så man gråter varje dag och mår så psykiskt dåligt att man inte vågar gå utanför dörren hemma....d e INTE okej... så nu är man arbetslös igen, men d ska ordna sig det med...

igår natt blev jag livrädd :S trodde att grannarna slog ihjäl varandra lr nöe..  :S....jösses.....


trivs jätte mycket i lägenheten iaf :D dock lite ensamt vissa kvällar =/ men d får man stå ut me.
sitter här me tända ljus o kollar på film^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback