4 dagar med något händelserikt i sig ^^

ja det stämmer det, fyra dagar framöver kommer det hända nå händelserikt varje dag...
tisdag: får reda på om jag får lägenheten eller inte
onsdag: ULLARED!!!!
torsdag: åka hem till karlskoga
fredag: massa besök från släkt o vänner ( om jag minns rätt )

o ja va tror ni jag ser mest fram emot då?
självklart morgondagen först o främst...me tanke på att jag då kan börja planera bra mycke mer om jag får reda på att jag får lägenheten :D snacka om att jag kommer va helt extas hela dagen om jag får den :P
o sen ullared då, helt underbart, minns inte när jag va där senast, måste varit 2008...tror jag...men längesen va d iaf o ska bli så skojjigt att komma dit igen, o kommer ju inte bli som vanligt liksom, dels studiebesöket! det ser jag verkligen fram emot! o sen själva shoppingen, köpa massa grejer te lägenheten o allt! så jäkla underbart så finns inte ens ord till det..
hemresan till karlskoga då? ja....när jag väl kommit hem så e d ju underbart, men själva resan i sig skulle jag lätt kunna hoppa över...hatar verkligen att åka tåg, fy fan... o me en jäkla massa packning, e ju inte bara en vecka som jag ska va hemma nu...e ju hela 5 veckor! så blir ju ganska mycket att ta med...men när jag väl kommit hem o kan krama om mamma o pappa o vovvarna! då jäklar kommer jag sväva som på moln!
på fredan då?...mjaaa jag tror ju att jag kommer va ganska så död efter allt resande under onsdagen o torsdagen...så vidare social kommer jag säkerligen inte vara, men fasen, man får la lägga manken te litte iaf...

imorgon får vi se va d blir för typ av inlägg här i bloggen.... antingen en riktigt glad anna som skriver eller en mindre glad anna....ska ringa 8:30 imöra o få reda på om jag får lägenheten eller inte. kan dock inte skriva nåe i bloggen förrän efter lunch me tanke på att man har ju trots allt lektioner...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback